Klachten en geschillen

Wij doen er alles aan om uw ervaring met onze winkel zo goed mogelijk te maken. In het geval dat er toch iets is voorgekomen wat niet ging zoals gepland, kunt u uiteraard terecht bij onze klantenservice. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@danieldeer.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Download hier het modelformulier voor herroeping.

Contact gegevens
Postadres:
Jucundum
T.a.v. DanielDeer
Ravenhorst 34
2317AJ Leiden
KVK:  74375245
BTW  NL859872026B01